Pytania i odpowiedzi

DOKONYWANIE ZAKUPÓW

Jak mogę zakupić produkty?

Wiejski Skład jest sklepem internetowym - wystarczy, że dodasz produkty do koszyka i klikniesz ZAMAWIAM. Nie musisz się nawet rejestrować, chociaż gorąco do tego zachęcamy - dzięki temu będziesz mógł śledzić swoje zamówienia i otrzymywać informacje o promocjach (jeżeli będziesz miał na to ochotę).
 
Szczegółową instrukcję JAK ZROBIĆ ZAKUPY W WIEJSKIM SKŁADZIE - KROK PO KROKU znajdziesz tutaj.

Gdzie znajdują się sklepy stacjonarne Wiejskiego Składu?

Wiejski Skład jest sklepem internetowym. Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej. 

Czy mogę zamówić pojedynczy produkt?

Oczywiście, jednak zamówienie w naszym sklepie można dokonać za kwotę minimum 49 zł.

Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Jedyna możliwa forma płatności w naszym, sklepie to przedpłata. Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem.

Jak mogę zapłacić za zakupy?

Dostępne są następujące metody płatności:

  1. Płatność przelewem bankowym na konto Sprzedawcy,
  2. Płatności elektroniczne, w tym przelewy natychmiastowe,
  3. Płatność kartą płatniczą Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.

Jak mogę skorzystać z kodu rabatowego?

Wystarczy, że odpowiedni kosz wprowadzisz w koszyku przy składaniu zamówienia. Pamiętaj, że większość kodów zadziała tylko w przypadku zarejestrowanych użytkowników (przy zakupie bez rejestracji pozostaną nieaktywne).

 

DOSTAWA

Jaki jest czas dostawy?

Wysyłkę zamówień realizujemy minimum raz w tygodniu (paczki wysyłamy przeważnie w środy i czwartki), po przygotowaniu partii wyrobów przez naszą masarnię. Orientacyjny czas dostawy każdego produktu określony jest na jego karcie informacyjnej.

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki dla zamówień poniżej 99 zł to 19 zł, dla zamówień powyżej 99 do 149 zł to 10 zł. Wysyłka jest darmowa dla zamówień od 149 zł.

Dlaczego terminy wysyłki są tak długie?

Podane w sklepie terminy to maksymalny czas wysyłki, bardzo często wysyłamy paczki szybciej niż wynika to z opisu w sklepie.

Wiejski Skład to manufaktura. Nie produkujemy na zapas, nie trzymamy stanów magazynowych - to wszystko po to, by nie marnować jedzenia i dostarczać Wam zawsze świeży produkt. W większości wypadków nasze produkty trafiają do paczki maksymalnie następnego dnia po opuszczeniu masarni. Dzięki temu wiemy, że otrzymujecie produkt najwyższej jakości i wyśmienity w smaku.

Paczki wysyłamy przeważnie w środy i czwartki.

Czy mogę zamówić paczkę na adres spoza kraju?

Na ten moment wysyłamy paczki jedynie na terenie Polski.

 

NASZE PRODUKTY

Skąd pochodzi mięso w wyrobach Wiejskiego Składu?

Mięso pochodzi z naszego gospodarstwa znajdującego się we wsi Wychowaniec w Wielkopolsce, dzięki czemu kontrolujemy jakość na każdym etapie produkcji wyrobu. Mięso w naszych wyrobach jest 100% polskie.

Jakie są gramatury i skład produktów?

Wszystkie informacje odnośnie naszych produktów znajdują się na kartach informacyjnych w sklepie internetowym.

Jak zapakowane są produkty?

Wszystkie produkty pakowane są próżniowo i przechowywane w odpowiednich temperaturach podczas całego procesu. Paczki mają wkłady chłodzące, które w czasie transportu gwarantują utrzymanie właściwej temperatury.

Czy zamówione w Wiejskim Składzie produkty można mrozić?

Oczywiście - wysyłamy do Was produkty, które są świeże i nadają się do zamrożenia. Mrożenie produktów mięsnych nie wpływa na ich smak czy właściwości, należy jednak pamiętać o właściwej procedurze rozmrażania.

Co to jest sól peklowa?

Sól peklowa to środek gwarantujący utrzymanie idealnej higieny wyrobów mięsnych. Zawarty w niej azotyn sodu (oznaczany jako E250) zapewnia bezpieczeństwo mikrobiologiczne i chroni przed laseczkami jadu kiełbasianego. 1 kg gotowego produktu zawiera około 8 mg azotynu sodu - jest to dawka w pełni bezpieczna dla zdrowia człowieka i niezbędna aby produkt spełniał wymagania dopuszczenia do obrotu handlowego.

 

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

Jak uzyskać punkty?

Robiąc zakupy - Za zakupy otrzymujesz punkty - 10 pkt. za każde 50,00 zł wydane na produkty objęte programem.

Recenzując zakupione produkty  - Kup produkt i napisz recenzję na jego temat. Otrzymasz 25 pkt.

Zostając w kontakcie - Zapisz się na nasz newsletter, a poza informacjami o najlepszych okazjach, otrzymasz 50 pkt.

Jak wymieniać punkty?

Wymiany zebranych punktów na produkty można dokonać tylko przy okazji zakupów. Oznacza to, że przynajmniej jeden z produktów w koszyku musi zostać opłacony. Aby wymienić punkty na produkty, zrób zakupy za minimum 49.00 złotych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl